Značka: Reklamné texty a emócie

„Až 95 % vašich zákazníkov nakupuje na základe emócií a nákup si zdôvodňuje logikou,“ hovorí marketingový profesor Gerald Zaltman z Harvardu.

Reklamné texty a emócie preto zapadajú do seba ako kocky Lega.

Chcete na vašej webstránke presvedčiť návštevníkov o tom, že práve váš produkt alebo služba ich dokáže zbaviť starostí? Tak potom váš copywriting musí byť o emóciách.

Ukážem vám, akú moc majú v reklamných textoch emócie, a pridám aj príklady slov so silným emočným nábojom.

Ako na najlepšie reklamné texty na vašej webstránke?
Nepoznám jedinečný recept. Ale 1000+ hodín nad online marketingom ma naučilo, že tie najlepšie reklamné texty útočia na emócie zákazníkov. Ako ich vytvoriť? Potrebujete 100+ hodín vzdelávania, 1× múzu (ktorá poriadne kope), 1× notebook a 24/7 trpezlivosti. A ešte zopár ďalších vecí.
1 × mesačne vám ZDARMA pošlem know-how z copywritingu, marketingu a psychológie predaja