Webcopywriting

Webcopywriting - textynaweb - Dušan Paulovič

Nejde vám

online biznis

a vašej značke

niečo chýba?

 

Napriek tomu, koľko

energie, času aj peňazí

ste už do svojho podnikania vložili?

 

Alebo ste v biznise

ešte iba nováčik?

 

No chcete už od začiatku predávať viac ako 95 % vašej konkurencie?

 

Viem, aké to je, keď…

 

má človek smolu na reklamné agentúry, ktoré sľubujú hory-doly.

 

No výsledky žiadne.

 

Možno ste iba natrafili na online marketérov a webcopywriterov, ktorí nevedeli, ako do predajných textov pridať:

  • vhodné emócie,
  • psychologické triky
  • a duchaplnosť.

 

Alebo vám…

 

študenti alebo iní reklamní textári za pár € na normostrany dodali neúčinné „predajné“ copy.

 

  • Bez emócií a princípov psychológie online predaja.

 

  • A teda vaše predajné texty nemali pridanú hodnotu.

 

  • A nedokázali premeniť návštevníkov vašej webstránky na zákazníkov.

 

Je jasné, že

takéto reklamné texty

nemôžu otvárať peňaženky

 

Prečo?

 

Lebo 95 % zákazníkov sa pri nákupe rozhoduje na základe emócií,“

hovorí Gerald Zaltman, emeritný profesor z prestížnej Harvardskej univerzity a držiteľ viac ako 10 ocenení v oblasti marketingu a spotrebiteľského správania.

 

Čo ak by

vaše online predaje

neboli iba o náhode?

 

Ale

  • rafinovanom webcopywritingu, za ktorým je premyslená stratégia.

 

  • reklamných textoch, ktoré útočia na emócie vašich zákazníkov.

 

A ktoré využívajú účinné know-how zo psychológie digitálneho predaja.

 

Využili by ste takúto šancu?

 

Presýtený trh

nepozná zľutovanie

 

Pošle do zabudnutia tých, ktorí nenabrali odvahu odlíšiť sa.

 

Vy ale chcete vyniknúť z davu stoviek značiek, ktoré časom pohltia jedinečné brandy.

 

Veď práve preto čítate tieto riadky.

 

Píšem

rafinované

reklamné texty,

ktoré predávajú

 

Trefnými argumentami, vhodnými emóciamipsychologickými trikmi vytvorím príťažlivý reklamný text, ktorý bude kopírovať:

  • myšlienky,
  • potreby
  • a pocity

vášho publika pri nakupovaní.

 

A zároveň bude mať šarm a dôvtip.

 

Takýto predajný text nebude mať na webe 95 % vašej konkurencie.

 

Som na 100 %

presvedčený, že…

 

už chápete silu predajných textov, ktoré vykúzli účinný webcopywriting.

 

Keďže stále čítate môj text.

 

A viete, že túto silu môžete využiť aj na vašej webstránke.

 

Alebo tam, kde práve potrebujete predávať.

 

Aby ste si mohli dovoliť:

  • výkonnejšie technológie,
  • lepšiu logistiku,
  • viac zamestnancov.
  • alebo čokoľvek,

po čom odjakživa túžite.

 

Chcete

nechať predaj

na účinný copywriting?

 

Ak áno, tak…

 

… mi napíšte

 

Na e-mail pisem@textynaweb.sk.

 

A začneme pracovať na tom, aby vám webcopywriting prinášal až o 50 % viac zákazníkov.

 

Písal som aj pre

Referencia webstránky Stressfix.sk pre web textynaweb.sk
Referencia Stressfix.sk – reklamné texty na web
Bc. Michal Kajanovič Ideal Media s. r. o., majiteľ
S Dušanom spolupracujeme už viac ako dva roky. Hlavným projektom je portál stressfix.sk – slúži na podporu predaja nášho výživového doplnku. Vďaka Dušanovej práci sa objem predaja zvýšil až o 17 %. A teraz o našom produkte píše napríklad aj TV Markíza.
Referencia webstránky Winfen.eu pre web textynaweb.sk
Testimoniál (referencia) Winfen.eu – reklamné texty na web
Lenka Rusková OXUR s.r.o., grafický dizajnér & obchodný zástupca
Potrebovali sme originálne reklamné texty pre web našej novej značky. Dušan dôkladne premyslel každú jednu vetu – štruktúru, rozloženie aj triky zo psychológie predaja. A už po niekoľkých mesiacoch sme zaznamenali prudký nárast žiadostí o cenovú ponuku.

 

Okrem reklamných textov

na webstránky

píšem aj

 

  • reklamné texty do microsite
  • reklamné texty do newsletterov alebo direct e-mailov (ktoré neskončia v e-koši vašich zákazníkov)
  • texty v rámci content (obsahového) marketingu
  • texty na sociálne siete alebo do PPC kampaní
  • slogany, názvy a popisy produktov v e-shopoch
  • PR články
  • kreatívne, vtipné aj informatívne články

 

Alebo mi radšej napíšte na pisem@textynaweb.sk,

kde konkrétne potrebujete začať zarábať účinným copywritingom

 

V cene máte know-how zo

psychológie online predaja

+ 6 ďalších výhod

 

Pošlem vám 3 rôzne balíčky s 3 rôznymi cenami.

 

Každý „webcopywriting balíček“ sa bude niečím líšiť.

 

No v cene každého budete mať aj toto:

  • Čas, ktorý som vložil do spoznávania vášho podnikania, produktov/služieb a problémov vašich budúcich zákazníkov.
  • Akékoľvek konzultácie súvisiace s webstránkou alebo projektom.
  • Náklady spojené s prípadnou osobnou návštevou.
  • Skracovanievyšperkovanie vašich textov.
  • Gramatické a štylistické korektúry.
  • Moje know-how z účinného webcopywritingu, vedomosti zo psychológie online predaja, digitálneho marketingu a optimalizácie pre vyhľadávače (SEO). Učím sa od svetovo uznávaných marketérov, ktorí pomohli uspieť značkám, ako Amazon, eBay, Hewlett-Packard (HP) či Facebook. Investoval som do nich už 1 000+ hodín čistého času.
  • Kreatívnu činnosť. Teda výsledné reklamné texty.

 

U mňa nikdy neplatíte za normostrany.

Nezáleží, koľko strán textu za celý projekt napíšem.

Cena sa nikdy ne(z)mení.

 

Pridám aj ZDARMA

know-how, rady,

tipy a triky

 

Zo sveta online marketingu,

webcopywritingu a

digitálneho predaja.

 

Aby váš biznis lepšie šľapal.

 

Chcete chytré

reklamné texty,

ktoré predávajú?

 

Poďme spolupracovať

1 × mesačne vám ZDARMA pošlem know-how z copywritingu, marketingu a psychológie predaja